,,Program Indywidualizacji Procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Województwie Kujawsko - Pomorskim"
XMLTreść
Wójt Gminy Nowa Wieś Wielka podpisał
umowę partnerską z Urzędem Marszałkowskim w Toruniu na rzecz realizacji
projektu pn. ,,Program Indywidualizacji
Procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w
Województwie Kujawsko - Pomorskim" w
ramach podziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o
utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie roznieć w jakości usług
edukacyjnych realizowany w trybie systemowym. Projekt współfinansowany jest ze
środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem projektu jest wyrównywanie braków wiedzy ogólnej i korygowanie deficytów rozwojowych poprzez zajęcia specjalistyczno - logopedyczne, korekcyjno - kompensacyjne, socjoterapeutyczne i gimnastykę korekcyjną. Wspieranie uzdolnionych matematycznie uczniów klas I - III, podniesienie jakości prowadzonych w szkole diagnoz oraz współpracy z rodzicami w eliminowaniu przyczyn niepowodzeń szkolnych. Zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny ofert edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami oraz możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi. Uczestnika projektu będą również rodzice, którzy zostaną włączeni w proces terapii dzieci.
Łączna wartość projektu w latach 2010 - 2013 wyniesie 159.765,80.
Celem projektu jest wyrównywanie braków wiedzy ogólnej i korygowanie deficytów rozwojowych poprzez zajęcia specjalistyczno - logopedyczne, korekcyjno - kompensacyjne, socjoterapeutyczne i gimnastykę korekcyjną. Wspieranie uzdolnionych matematycznie uczniów klas I - III, podniesienie jakości prowadzonych w szkole diagnoz oraz współpracy z rodzicami w eliminowaniu przyczyn niepowodzeń szkolnych. Zapewnienie każdemu dziecku realizującemu I etap edukacyjny ofert edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej, zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami oraz możliwościami edukacyjnymi i rozwojowymi. Uczestnika projektu będą również rodzice, którzy zostaną włączeni w proces terapii dzieci.
Łączna wartość projektu w latach 2010 - 2013 wyniesie 159.765,80.