W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017

XML

Treść

Szczegóły zamówienia Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017
zamówienie naDowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017
Status zamówieniarozstrzygnięte
nr sprawyGZOO.240.5.2016
zamawiającyGminny Zespół Obsługi Oświaty
tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony
wartość szacunkowaponiżej 209.000 euro
termin składania ofert
Wybrano ofertę: Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Bydgoszczy Spółka z o.o. 85-097 Bydgoszcz ul. Jagiellońska 58 w cenie 113.195,88 zł (słownie złotych: sto trzynaście tysięcy sto dziewięćdziesiąt pięć 88/100) dla części nr 1 zamówienia oraz 72.149,40 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt dwa tysiące sto czterdzieści dziewięć 40/100) dla części nr 2. Uzasadnienie wyboru: wybrana oferta spełnia wymogi zawarte w SIWZ i ustawie Prawo zamówień publicznych oraz przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz jakości i dbałości o środowisko (uzyskała w ocenie ofert najwyższą liczbę punktów) w części nr 1 i 2 zamówienia. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) oraz Kodeks cywilny.
Nowa Wieś Wielka: Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017

Numer ogłoszenia: 112837 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
[V] zamówienia publicznego
[ ]  zawarcia umowy ramowej
[ ]  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Oświaty , ul. Kwiatowa 20, 86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3812358, faks 52 3812358.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oswiata.nowawieswielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŁšLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2016/2017. Część Nr 1 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Ogrodowej 1 oraz Przedszkola Samorządowego Stokrotka w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Kwiatowej 20, na trasach o długości ok. 160 km dziennie. Część Nr 2 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31, Gimnazjum w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31a oraz Przedszkola Samorządowego Jarzębinka w Brzozie przy ul. Łabiszyńskiej 23, na trasach o długości ok. 119 km dziennie.
II.1.5)  
[ ] przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414; z późn. zm.) lub ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytym wykonaniem usługi polegającej na dowozie dzieci do placówki oświatowej przez min. jeden rok szkolny o wartości min. 80.000 zł

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednią ilością sprawnego taboru samochodowego, dopuszczonego do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanego właściwie do charakteru przewozu, tj. w części Nr 1 min. trzema pojazdami, w tym jednym posiadającym co najmniej 46 miejsc, w części Nr 2 min. dwoma pojazdami, w tym jednym posiadającym co najmniej 55 miejsc

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŁšWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  •  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Jakość i dbałość o środowisko - norma EURO dla pojazdów przeznaczonych do transportu uczniów - 10
IV.2.2) 
[ ] przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: a) zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób w przypadkach: wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, działania siły wyższej, przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej lub zmiany w szkolnym planie nauczania; b) zmiany w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, c) oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę, d) konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.oswiata.nowawieswielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Oświaty, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Kwiatowa 20, pok. 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Oświaty, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Kwiatowa 20, pok. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŁšCIOWYCH

CZĘŁšĆ Nr:
1 NAZWA: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Ogrodowej 1 oraz Przedszkola Samorządowego Stokrotka w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Kwiatowej 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 1 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Ogrodowej 1 oraz Przedszkola Samorządowego Stokrotka w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Kwiatowej 20, na następujących trasach: a) Nowa Wieś Wielka - Leszyce - Dąbrowa Wielka - Nowa Wioska - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 46 osób, wyjazd godz. 6.40, powrót godz. 7.20), b) Nowa Wieś Wielka - Nowa Wioska -Tarkowo Dolne - Nowa Wieś Wielka (ok. 12 km, 30 osób, wyjazd godz. 7.25, powrót godz. 7.50), c) Nowa Wieś Wielka - Januszkowo - Jakubowo - Kolankowo - Dobromierz - Nowa Wieś Wielka (ok. 26 km, 47 osób, wyjazd godz. 7.00, powrót godz. 7.50), d) Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Dąbrowa Wielka - Leszyce - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 28 osób, wyjazd godz. 12.40, powrót godz. 13.20), e) Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Dąbrowa Wielka - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 25 osób, wyjazd godz. 13.40, powrót godz. 14.20), f) Nowa Wieś Wielka - Januszkowo - Jakubowo - Kolankowo - Dobromierz - Nowa Wieś Wielka (ok. 26 km, 47 osób, wyjazd godz. 14.35, powrót godz. 15.20), g) Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Dąbrowa Wielka - Leszyce - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 23 osób, wyjazd godz. 15.25, powrót godz.16.10).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Jakość i dbałość o środowisko - norma EURO dla pojazdów przeznaczonych do transportu uczniów - 10

CZĘŁšĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31, Gimnazjum w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31a oraz Przedszkola Samorządowego Jarzębinka w Brzozie przy ul. Łabiszyńskiej 23.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 2 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31, Gimnazjum w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31a oraz Przedszkola Samorządowego Jarzębinka w Brzozie przy ul. Łabiszyńskiej 23, na następujących trasach: a) Brzoza - Olimpin - Kobylarnia - Nowe Smolno - Brzoza (ok. 19 km, 55 osób, wyjazd godz. 6.40, powrót godz. 7.15), b) Brzoza - Chmielniki - Prądocin - Piecki - Stryszek - Brzoza (ok. 19 km, 40 osoby, wyjazd godz. 7.20, powrót godz. 7.55), c) Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno - Brzoza (ok. 12 km, 20 osób, wyjazd godz. 12.50, powrót godz. 13.10), d) Brzoza - Chmielniki - Prądocin - Stryszek - Brzoza (ok. 19 km, 20 osób, wyjazd godz. 13.30, powrót godz. 14.10), e) Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno - Olimpin - Brzoza (ok. 19 km, 21 osób, wyjazd godz. 14.40, powrót godz. 15.10), f) Brzoza - Chmielniki - Prądocin - Piecki - Brzoza (ok. 12 km, 20 osób, wyjazd godz. 15.15, powrót godz. 15.45), g) Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno - Olimpin - Brzoza (ok. 19 km, 14 osób, wyjazd godz. 16.00, powrót godz. 16.20).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Jakość i dbałość o środowisko - norma EURO dla pojazdów przeznaczonych do transportu uczniów - 10

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Załączniki nr 1-7 w wersji docx
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Załączniki