RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „Różyczki”
XMLTreść
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „Różyczki”
6.00-7.00 i 7.00-8.00
„Witamy w przedszkolu” - Schodzenie się dzieci w grupie łączonej, wspólne zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
Zabawy swobodne w sali - indywidualne lub w zespołach, tematyczne, manipulacyjne, ruchowe, konstrukcyjne, gry stolikowe; indywidualna praca z dzieckiem, zabawy prowadzone pod kierunkiem nauczyciela: ruchowe ze śpiewem, przy muzyce, integrujące grupę.
8.00-8.20
„W zdrowym ciele, zdrowy duch” - Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe, zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosence, pląsy w kole
8.20-8.30
„O higienę dbamy życie przedłużamy!” – czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do śniadania
8.30-9.00
„Śniadanko zjadamy i brzuszki pełne mamy” – śniadanie; czynności porządkowe, zabiegi higieniczne
9.00-9.45
„Uważnie słuchamy, bo zajęcia mamy” – zajęcia dydaktyczne według przyjętego programu wychowania przedszkolnego
9.45-10.15
„Bardzo się lubimy i grzecznie się bawimy” – zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z dzieckiem, picie wody
10.15-11.15
„Na świeżym powietrzu przebywamy i świetnie się mamy” – zabawy na świeżym powietrzu, spacery i wycieczki; obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze.
Zabawy dowolne w sali wg zainteresowań dzieci, praca indywidualna
z dzieckiem
11.15-11.30
„O higienę dbamy życie przedłużamy!” – czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do obiadu
11.30-12.00
„Obiad zjadamy i więcej siły mamy”- obiad; czynności porządkowe, zabiegi higieniczne.
12.00-12.30
„Czas na relaks”- słuchanie utworów literatury dziecięcej, słuchanie muzyki klasycznej i relaksacyjnej, słuchanie audiobooków, bajkoterapia
12.30-13.30
„Na świeżym powietrzu przebywamy i świetnie się mamy” – zabawy na świeżym powietrzu, spacery i wycieczki; obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze.
Zabawy dowolne w sali wg zainteresowań dzieci, praca indywidualna
z dzieckiem.
13.30-14.15
„Aktywnie działamy – wiedzę zdobywamy”- zabawy sensoryczne, zabawy badawcze, dydaktyczne, logopedyczne i ćwiczenia utrwalające poznane treści
14.15– 14.30
„O higienę dbamy życie przedłużamy!” – czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do podwieczorku
14.30-15.00
„Uśmiech na twarzy mamy bo podwieczorek zjadamy” – podwieczorek
czynności porządkowe, zabiegi higieniczne
14.00-16.00
„Czego dziś się nauczyłem?” – utrwalenie wiadomości i umiejętności
„Bardzo się lubimy i znów się pobawimy” - zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z dzieckiem
Rozchodzenie się dzieci
16.00-17.00
Pobyt w grupie łączonej, zabawy dowolne, rozchodzenie się dzieci