RAMOWY ROZKŁAD DNIA GRUPA „BŁAWATKI” GRUPA „BŁAWATKI”
XMLTreść
RAMOWY ROZKŁAD DNIA GRUPA „BŁAWATKI”
Czas
Forma aktywności
7.00- 8.00
„Dzień dobry”- schodzenie się dzieci, zabawy dowolne odpowiadające
zainteresowaniom dzieci w kącikach zainteresowań, zabawy
indywidualne, zabawy w małych grupach, aranżowanie sytuacji
wychowawczych i dydaktycznych, praca indywidualna z dzieckiem
8.00- 8.15
„Gimnastyka małego smyka”- ćwiczenia poranne, zabawy integrujące
grupę, pląsy, zabawy ruchowe
8.15- 8.30
„W łazience”- czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie do
śniadania
8.30-9.00
„Śniadanie zjadamy i brzuszki pełne mamy” – śniadanie, zabiegi
higieniczne po śniadaniu
9.00-9.30
„Uważnie słuchamy i sprawnie działamy” – zajęcie dydaktyczne z całą
grupą w ramach realizacji podstawy programowej wg przyjętego
programu wychowania przedszkolnego
9.30-10.00
„ Bardzo się lubimy, więc grzecznie się bawimy”- zabawy dowolne
odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z
dzieckiem, zabawy indywidualne, zabawy w małych grupach,
gry i zabawy stolikowe
10.00-10.45
„Wodę pijemy i zdrowo żyjemy”- picie wody
„Jaki piękny jest ten świat”- spacery, wycieczki, obserwacje
przyrodnicze, zabawy w ogrodzie przedszkolnym
10.45-11.15
„Aktywnie działamy i wszystkie zmysły usprawniamy”- zabawy
sensoryczne, badawcze, taneczne, zajęcia dodatkowe
11.15-11.30
„W łazience” - czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie do
obiadu
11.30-12.00
„Obiad zjadamy i więcej siły mamy” – obiad, zabiegi higieniczne po
obiedzie, przygotowanie do relaksu
12.00-14.00
„Po smacznym jedzeniu nie zapominamy o leżeniu” – relaks na
leżakach, muzykoterapia, bajkoterapia
14.00-14.30
„W łazience” - czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do
podwieczorku
14.30-15.00
„Uśmiech na twarzy mamy, gdy podwieczorek zjadamy” – podwieczorek, zabiegi higieniczne po podwieczorku
15.00-15.30
„Aktywnie działamy – wiedzę utrwalamy”- zabawy utrwalające
wiedzę i umiejętności
15.30-17.00
„Zanim do domu wrócimy, to się jeszcze pobawimy” - zabawy
integrujące, zabawy tematyczne, zabawy stolikowe, praca indywidualna
z dzieckiem, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci
„Do widzenia, do jutra”- rozchodzenie się dzieci