W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „Słoneczniki”

XML

Treść

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „Słoneczniki”

7.00-8.00
„Witamy w przedszkolu”- schodzenie się dzieci; stwarzanie warunków do samodzielnej i kreatywnej zabawy w wybranych kącikach zainteresowań m.in. zabawy konstrukcyjne, tematyczne, aktywność w kąciku książki; indywidualna i zespołowa praca z dziećmi;
8.00- 8.15
„Gimnastyka małego smyka”- zabawy ilustracyjne w porannym kręgu; zabawy inscenizowane przy piosence; ćwiczenia poranne
8.15-8.30
„O higienę dbamy”- czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie do śniadania 
8.30- 9.00
„Kto zjada śniadanie energii dostanie”- Śniadanie
9.00-9.30 
„Uważnie słuchamy i sprawnie działamy”- zajęcia dydaktyczne według przyjętego programu wychowania przedszkolnego 
9.30- 10.00
„Bardzo się lubimy, więc grzecznie się bawimy”- zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci; praca indywidualna, picie wody 
10.00-10.45
„W zdrowym ciele zdrowy duch”- spacer, obserwacje przyrodnicze, zabawy relaksacyjne w ogrodzie przedszkolnym
10.45-11.00
„O higienę dbamy”- czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie II posiłku 
11.00-11.30
„Aktywnie działamy- wiedzę utrwalamy”- zabawy utrwalające poznane treści 
11.30-12.00
„Dwa dania zjadamy, więcej sił mamy”- obiad 
12.00-14.00
„Kto się relaksuje, lepiej słyszy, widzi, czuje”- wypoczynek na leżakach 
14.00-14.30
„O higienę dbamy”- czynności higieniczno- porządkowe- przygotowanie III posiłku- podwieczorek 
14.30-14.45
„Uśmiech na twarzy mamy, gdy słodkości zajadamy- podwieczorek 
14.45-15.00 
„Im więcej słuchamy, tym zmysły usprawniamy”- słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajko terapia 
15.00-15.30
„Aktywnie działamy”- zabawy sensoryczne, zabawy muzyczno- ruchowe, zabawy badawcze.
15.30-17.00
„Zabawę kończymy, do domu się rozchodzimy”- zabawy ruchowe integrujące dzieci, gry i zabawy stolikowe; indywidulana praca z dzieckiem, zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci, rozchodzenie się dzieci do domu.