RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „Bratki”
XMLTreść
RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „Bratki”
6 00 - 7 00
Schodzenie się dzieci; pobyt w sali grupy „Dzwoneczki” – zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci
7 00 - 8 00
„Dzień dobry” – schodzenie się dzieci, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, zabawy indywidualne lub/i w małych grupach, gry i zabawy stolikowe, praca indywidualna z dzieckiem
8 00 - 8 15
„W zdrowym ciele zdrowy duch!” – ćwiczenia poranne, zabawy integrujące grupę, pląsy
8 15 - 8 30
„ W łazience” – czynności higieniczno – porządkowe, przygotowanie do śniadania
8 30 - 9 00
„Śniadanie jest najważniejsze” – śniadanie, zabiegi higieniczne po posiłku
900 - 9 40
„Czego dziś się nauczymy?” – zajęcia dydaktyczne z całą grupą w ramach realizacji podstawy programowej wg wybranego programu wychowania przedszkolnego, zajęcia dodatkowe
9 40 - 1115
„Wodę piję, zdrowo żyję” – picie wody
„Jaki piękny jest ten świat !” - pobyt na świeżym powietrzu: spacery i wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub/i zabawy badawcze, zabawy dowolne w sali wg zainteresowań dzieci, zajęcia dodatkowe, praca indywidualna z dzieckiem
11 15 - 1130
„W łazience” – czynności higieniczno – porządkowe, przygotowanie do obiadu
11 30 - 12 00
„Ale burczy nam w brzuszku” – obiad, zabiegi higieniczne po posiłku, przygotowanie do relaksu
12 30 - 14 15
„Relaks” – muzykoterapia, mycie zębów
„Mam pomysł!” – pobyt na świeżym powietrzu lub/i zabawy tematyczne, gry i układanki przy stolikach, zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z dzieckiem, zajęcia dodatkowe
14 15 - 14 30
„W łazience” - czynności higieniczno – porządkowe , przygotowanie do podwieczorku
14 30 - 15 00
„Małe co nieco” – podwieczorek, zabiegi higieniczne po posiłku
15 00 - 16 00
„Bajkoterapia” – słuchanie utworów literackich
„Bawmy się wesoło ” – zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z dzieckiem, zabawy indywidualne lub/i w małych grupach, gry i zabawy stolikowe, zabawy badawcze, konstrukcyjne
„Do widzenia, do jutra!” – rozchodzenie się dzieci
16 00 - 17 00
Rozchodzenie się dzieci; pobyt dzieci w grupie łączonej – zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci
W ciągu całego dnia dzieci realizują założenia planu daltońskiego.