RAMOWY ROZKŁAD DNIA W GRUPIE „Dzwoneczki”

6.00 – 8.00
„Witamy w przedszkolu!”-schodzenie się dzieci ; stwarzanie warunków do samodzielnej i kreatywnej zabawy w wybranych kącikach zainteresowań m.in. zabawy konstrukcyjne, tematyczne, aktywność w kąciku książki ; indywidualna
 i zespołowa praca z dziećmi
8.00 – 8.15
„ Poranny krąg !”- zabawy ilustracyjne w porannym kręgu; zabawy inscenizowane przy piosence; ćwiczenia poranne; wybór dyżurnych do pełnienia wyznaczonych zadań
8.15 – 8.30
„ O higienę dbamy, życie przedłużamy !”- czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do śniadania
8.30 – 9.00
 Śniadanie, zabiegi higieniczne po posiłku
9.00 - 9:45
„ Uważnie słuchamy i sprawnie działamy !”- zajęcia dydaktyczne według przyjętego programu wychowania przedszkolnego; wycieczki tematyczne
9.45 -10.15
„ Bardzo się lubimy, więc grzecznie się bawimy !”- zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci; praca indywidualna ; zajęcia dodatkowe, zabawy sensoryczne i badawcze; picie wody
10.15-11.15
„ W zdrowym ciele, zdrowy duch !”- spacer; obserwacje przyrodnicze; zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym
11.15-11.30
 „O higienę dbamy , życie przedłużamy!”- czynności higieniczno-porządkowe, przygotowanie do obiadu
11.30- 12.00
 Obiad, zabiegi higieniczne po posiłku
12.00- 12.20
„ Im więcej słuchamy, tym zmysły usprawniamy!”-  słuchanie muzyki relaksacyjnej; bajkoterapia  
12.20-13.00
„Czego nauczyłem się dziś w przedszkolu?”- zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści.
13.00-14.15
„ W zdrowym ciele, zdrowy duch !”- spacer; obserwacje przyrodnicze; zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym
14.15-14.30
„ O higienę dbamy, życie przedłużamy !”- czynności higieniczno-porządkowe, 
14.30-15.00
Podwieczorek
15.00-15.30
„ Aktywnie działamy, wiedzę zdobywamy !”- zabawy sensoryczne; zabawy muzyczno-ruchowe; zabawy badawcze, praca indywidualna z dzieckiem 
15.30-16.00
 „ Zabawę kończymy, do domu się rozchodzimy !”- zabawy ruchowe integrujące dzieci; gry i zabawy stolikowe; indywidualna praca z dziećmi; zabawy dowolne według zainteresowań dzieci; rozchodzenie się dzieci do domu